Mówca motywacyjny dla firm i instytucji

Mówca Warszawa

Szukasz mówcy, który zamiast opowiadać, że jesteś zwycięzcą i możesz wszystko, ciekawie i z humorem podzieli się swoim doświadczeniem i zainspiruje?

Zapraszam do współpracy, zwłaszcza jeśli interesujące są dla Ciebie następujące lub pokrewne tematy:

  • Zarządzanie zmianą w życiu menedżera: jak zmianę wprowadzać i jak się w niej odnaleźć. 
  • Storytelling jako narzędzie menedżerskie: motywowanie, wyjaśnianie, inspiracja.
  • Efektywna komunikacja w zespole: rozmowa, delegowanie, asertywność i informacja zwrotna.
  • Gdzie szukać motywacji i dlaczego w sobie.
  • Mów jasno. Jak mówić, aby za nami podążali: efektywna polszczyzna, największe błędy, najlepsze praktyki.
  • Mowa ciała menedżera, specjalisty, kierownika: jak świadomie zarządzać statusem i wzmacniać swój przekaz bez piramidki.
  • Jak być zabawnym, a nie śmiesznym: o dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu (na podstawie własnej książki).

Masz inny pomysł? Daj znać, a zobaczymy, czy mogę pomóc.

Skontaktuj się ze mną i skorzystaj z mojego wystąpienia dla Twojej firmy!
Sprawdź filmy na moim kanale i przekonaj się, jak wiele zyska Twoja firma wybierając moje wystąpienie
Moja średnia ocena w Google to 5.0!

Przemysław Kutnyj zrealizował dla nas szkolenie z wystąpień publicznych i płynności w komunikacji. Szkolenie zostało zrealizowane w profesjonalny sposób i zgodnie z oczekiwaniami podniosło kompetencje komunikacyjne kadry zarządzającej PANEK SA. Polecamy usługi Przemysława Kutnyja jako godnego zaufania i sprawdzonego partnera.

Maciej Panek
Prezes Zarządu PANEK SA

Współpracowaliśmy z Przemkiem przy szkoleniach medialnych wielokrotnie. Za każdym razem jako trener bardzo dobrze wywiązywał się ze swoich obowiązków, profesjonalnie i z zaangażowaniem budując proces szkoleniowy. Polecamy!

Adrian Gawlikowski
Prezes Zarządu CORE PR

Pan Kutnyj przygotował i przeprowadził zajęcia z całą starannością, wykorzystując szereg ciekawych pomocy i ćwiczeń angażujących słuchaczy. Wyjątkowe umiejętności interpersonalne prowadzącego spowodowały, że przekazywane treści okazały się interesujące (…)

Anna Machalica
Prezes Stowarzyszenia Otwarte Drzwi

Przemysław Kutnyj zrealizował dla nas szkolenie medialne w związku z debiutem na alternatywnym rynku obligacji CATALYST. Szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie i przyniosło oczekiwane efekty.

Maciej Ziembicki
Prezes Zarządu Polbrand Sp. z o.o.
Skontaktuj się ze mną i skorzystaj z mojego wystąpienia dla Twojej firmy!

Wystąpienia motywacyjne dla pracowników, menedżerów i kierowników – jak wybrać dobrego mówcę?

Szukasz dobrego mówcy na swoje wydarzenie lub okazję? Warto najpierw odpowiedzieć sobie na pytanie, kim jest dobry mówca? Z pewnością powinien wiedzieć, o czym mówi, mieć doświadczenie w tym, o czym mówi, ale i powinien… umieć o tym mówić. 

Kompetencje retoryczne powinny być kluczowe. Z czym by to jednak porównać? Dobrego mówcę motywacyjnego można według mnie porównać do, za przeproszeniem, dobrego telewizora. Nawet najpiękniejszy i najmądrzejszy film będzie częścią nieudanego seansu, jeśli obraz i dźwięk szwankują. To jednak wciąż nieprecyzyjne, bo telewizor nie odpowiada za treść.

Osobiście zatem lubię porównywać mówcę do kelnera i kucharza w jednym. Z jednej strony powinien doskonale przyrządzić potrawę, dbając o preferencje uczestników spotkania/konsumentów, z drugiej zaś musi zadbać o formę, słowno-werbalno-wizualną. 

Prelekcja, mowa motywacyjna – jak przygotowuję się do wystąpienia?

Przygotowanie zatem dobrej prelekcji ma zatem wiele wspólnego z przygotowywaniem dobrej kolacji.

Aby jednak nie drażnić kubków smakowych, omówmy pokrótce, co się składa na dobrze przygotowaną prelekcję:

  • audyt potrzeb – możliwie dogłębny, obejmujący charakter spotkania, cele zamawiającego, postawy uczestników, oczekiwane rezultaty,
  • przygotowanie wystąpienia uwzględniające ustalone efekty, czas spotkania, ewentualne przerwy, no i oczywiście merytorykę,
  • wygłoszenie prelekcji.

Prelekcja dla firm – jaki jest jej cel?

Wszystko to sprawdzi się o tyle, o ile mówca odpowiednio zgłębi temat, dowie się, czego audytorium jeszcze nie wie, oraz będzie potrafił je skutecznie zaangażować. Kluczowe jest odpowiedzenie sobie na pytanie: z czym chcemy zostawić publiczność? Innymi słowy, zaczynamy od końca, to zaś pozwoli lepiej przejść przez wszystkie wymienione powyżej etapy przygotowań. Po co? Po to, aby uczestnicy mieli poczucie dobrze spędzonego czasu. Kiedy tak będzie? Wtedy kiedy prelekcja zaspokoi potrzeby:

  • informacyjne,
  • motywacyjne,
  • inspiracyjne lub inne.

Co jest z powyższego najważniejsze, powinno być ustalone właśnie w trakcie przygotowań, które stanowią kluczowy czynnik decydujący o powodzeniu wystąpienia.

Skontaktuj się ze mną i skorzystaj z mojego wystąpienia dla Twojej firmy!