Regulamin

Regulamin sklepu internetowego przemyslawkutnyj.pl

Dzień dobry!

Miło mi, że odwiedzasz moją stronę. Robię wszystko, by była jak najbardziej przyjazna
nie tylko wizualnie, lecz także merytorycznie, dlatego poniżej opisałem
wszystkie reguły, dzięki którym masz pewność, ze Twoje dane, zakupy i
aktywności są bezpieczne.[1] 

Tyle słowem wstępu, teraz czas na formalności. Na
początek moje pełne dane rejestrowe jako administratora sklepu i usługodawcy:
Przemysław Kutnyj prowadzący działalność gospodarczą pod firmą DOBRA MOWA
Przemysław Kutnyj, ul. Pęcicka, 05-802 Pruszków, NIP 5341846574.

Poniżej znajdziesz regulamin, w którym zawarte zostały
informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia prowadzącego do zawarcia umowy,
szczegółach dotyczących realizacji zawartej umowy, formach płatności dostępnych
w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym.

W razie jakichkolwiek uwag, pytań, wątpliwości, jestem
do Twojej dyspozycji pod adresem kontakt@przemyslawkutnyj.pl

Pozdrawiam i życzę
udanych zakupów,

Przemysław Kutnyj

§ 1

Definicje

Na potrzeby
niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Kupujący – osoba fizyczna,
    osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
  2. Konsument – osoba fizyczna,
    zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością
    gospodarczą lub zawodową,
  3. Regulamin – niniejszy
    regulamin, dostępny pod adresem https://przemyslawkutnyj.pl/regulamin
  4. Sklep – sklep internetowy
    działający pod adresem https://przemyslawkutnyj.pl/
  5. Sprzedawca – Przemysław Kutnyj
    prowadzący działalność gospodarczą pod firmą DOBRA MOWA Przemysław Kutnyj, ul.
    Pęcicka, 05-802 Pruszków, NIP 5341846574.

§ 2

Postanowienia wstępne

  1. Za pośrednictwem
    Sklepu, Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia umowy o dostarczenie
    treści cyfrowych (kursy on-line) opisanych na stronach Sklepu oraz umowy o
    udział w szkoleniu stacjonarnym lub umowy o przeprowadzenie konsultacji
    indywidualnej zgodnie z informacjami zawartymi w Sklepie.
  2. Regulamin określa
    zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i
    Kupujących.
  3. Do korzystania ze
    Sklepu oraz treści cyfrowych zakupionych za pośrednictwem Sklepu nie jest
    konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne
    urządzenie Kupującego. Wystarczające są:

     

    1. dostęp do Internetu,
    2. standardowy system
      operacyjny,
    3. standardowa
      przeglądarka internetowa,
    4. przeglądarka plików
      .pdf,
    5. posiadanie aktywnego
      adresu e-mail.
  4. W sytuacji, w której, korzystanie z treści cyfrowych
    wymagałoby spełnienia dodatkowych warunków technicznych, warunki te wskazane są
    w opisie treści cyfrowej w Sklepie.[2] 
  5. Kupujący nie może
    dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
  6. Zakazane jest podczas
    korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w
    szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy
    dostępnych w Sklepie.
  7. Wszystkie ceny podane
    na stronach Sklepu są cenami brutto.

§ 3

Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Za pośrednictwem
    Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą
    elektroniczną. 
  2. Podstawową usługą
    świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest
    umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia
    ze Sprzedawcą umowy. 
  3. Jeżeli Kupujący
    zdecyduje się zapisać do newslettera, Sprzedawca świadczy również na rzecz
    Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu Kupującemu
    wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, promocjach lub
    usługach Sprzedawcy. Zapis do newslettera odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie
    formularza zapisu do newslettera lub poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w
    procesie składania zamówienia. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z
    otrzymywania newslettera, klikając w przycisk służący do rezygnacji widoczny w
    każdej wiadomości przesyłanej w ramach newslettera lub przesyłając stosowne
    żądanie do Sprzedawcy.
  4. Usługi świadczone są
    drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast
    umowy o dostarczenie treści cyfrowych oraz umowy o udział w szkoleniu stacjonarnym
    i umowy o przeprowadzenie konsultacji zawierane za pośrednictwem Sklepu.
  5. W celu zapewnienia
    bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu,
    Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia
    zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące
    zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby
    nieuprawnione.
  6. Sprzedawca podejmuje
    działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący
    powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach
    w funkcjonowaniu Sklepu.
  7. Wszelkie reklamacje
    związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem
    poczty elektronicznej na adres e-mail kontakt@przemyslawkutnyj.pl. W reklamacji
    Kupujący powinien określić rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej
    z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w
    terminie do 30 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej
    rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

§ 4

Składanie zamówienia[3] 

  1. Dla złożenia
    zamówienia nie jest potrzebne konto użytkownika.
  2. Złożenie zamówienia
    odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia po uprzednim dodaniu do
    koszyka interesujących Kupującego treści cyfrowych lub usług. W formularzu
    konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie
    składania zamówienia następuje również wybór sposobu dostawy zamówionych
    produktów oraz wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia
    zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się
    zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Kupujący
    może skontaktować się ze Sprzedawcą.
  3. Proces składania
    zamówienia kończy kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie. Kliknięcie w
    przycisk finalizujący zamówienie stanowi oświadczenie woli Kupującego prowadzące
    do zawarcia ze Sprzedawcą umowy. W zależności od przedmiotu zamówienia, między
    Kupującym a Sprzedającym może zostać zawarta umowa określonego rodzaju:

     

    1. w przypadku produktów
      elektronicznych – umowa o dostarczenie treści cyfrowych,
    2. w przypadku szkoleń
      stacjonarnych i konsultacji – umowa o świadczenie usług.
  4. Jeżeli przedmiotem
    zamówienia są jednocześnie usługi różnego rodzaju, złożenie zamówienia prowadzi
    do zawarcia kilku umów określonego rodzaju odpowiadających przedmiotowi
    zamówienia.
  5. Jeżeli Kupujący wybrał
    przy składaniu zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w przycisk
    finalizujący zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej
    przez zewnętrznego operatora płatności celem dokonania płatności za zamówienie.
    Zapłata za zamówienie powinna nastąpić w ciągu 3 dni od zawarcia umowy.
  6. W formularzu
    zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi
    odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca
    zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy
    Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości
    Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie
    poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach
    Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia
    wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W
    przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym,
    Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
  7. Kupujący oświadcza, że
    wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe,
    natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności,
    choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 6 powyżej.
  8. Sprzedawca dopuszcza
    również możliwość zawarcia umów drogą mailową lub telefoniczną po indywidualnym
    ustaleniu warunków. W zakresie niewynikającym z indywidualnie ustalonych warunków, znajdują
    zastosowanie postanowienia Regulaminu.
  9. Sprzedawca oferuje
    swoje usługi również w serwisie Evenea. Do usług zakupionych w serwisie Evenea
    znajdują zastosowanie postanowienia niniejszego Regulaminu.

§ 5

Dostawa i płatność

  1. Metody dostawy zostały
    opisane są na stronie Sklepu.
  2. Dostępne metody
    płatności za zamówienie opisane są na stronie Sklepu oraz prezentowane są
    Kupującemu na etapie składania zamówienia.
  3. Płatności
    elektroniczne, w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez Krajowy Integrator Płatności S.A. ul.
    Św. Marcin 73/6 61-808 Poznań, NIP: 7773061579 REGON: 300878437 KRS:
    0000412357, kapitał zakładowy: 5.494.980 PLN wpłacony w całości.
  4. Jeżeli Kupujący poprosił o wystawienie faktury, zostanie
    ona doręczona Kupującemu drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w
    formularzu zamówienia.

§ 6

Treści cyfrowe

  1. Realizacja zamówienia
    obejmującego treści cyfrowe następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany
    przez Kupującego w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję
    pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionych treści cyfrowych.
  2. W przypadku kursów
    on-line, dla Kupującego może zostać utworzone konto w ramach platformy kursowej
    Moodle, a dane dostępowe zostaną przesłane w ramach wiadomości e-mail, o której
    mowa w ust. 1 powyżej.
  3. W przypadku kursów
    on-line, dostęp do treści wchodzących w skład kursu może być ograniczony
    czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie kursu na stronie Sklepu. W
    takiej sytuacji, po upływie wskazanego okresu czasu, Kupujący utraci dostęp do
    kursu.
  4. W przypadku kursów
    on-line, Kupujący zobowiązany jest korzystać z platformy kursowej w sposób
    zgodny z prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności:

     

    1. korzystać z platformy
      w sposób niezakłócający korzystanie z platformy przez pozostałych jej
      użytkowników, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób
      trzecich, niewpływający negatywnie na funkcjonowanie platformy, szczególnie
      poprzez wykorzystanie złośliwego oprogramowania,
    2. nie udostępniać danych
      dostępowych do swojego konta w platformie jakimkolwiek osobom trzecim,
    3. nie rozpowszechniać
      kursu ani jego poszczególnych fragmentów bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
  5. W razie korzystania z platformy kursowej w sposób
    sprzeczny z ust. 4 powyżej, Sprzedawca zachowuje prawo do zablokowania
    Kupującemu dostępu do kursu[4] .
  6. W przypadku braku satysfakcji po odbyciu kursu on-line Kupujący ma
    prawo uzyskać zwrot zapłaconej ceny. W tym celu Kupujący musi wysłać Sprzedawcy
    na adres e-mail kontakt@przemyslawkutnyj.pl wiadomość,
    w której informuje o żądaniu zwrotu ceny i powodach braku satysfakcji.
    Sprzedawca zwróci środki na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego, nie
    później niż 14 dni
    od otrzymania wiadomości.

§ 7

Szkolenia stacjonarne

  1. Realizacja zamówienia
    dotyczącego szkolenia stacjonarnego następuje poprzez zapewnienie Kupującemu
    lub osobie wskazanej przez Kupującego zgodnie z ust. 7 poniżej, możliwości
    wzięcia udziału w szkoleniu w terminie wybranym przez Kupującego podczas
    składania zamówienia.
  2. Szkolenie realizowane jest zgodnie z opisem zawartym
    na stronie Sklepu[5] .
  3. W celu wzięcia udziału
    w szkoleniu, Kupujący zobowiązany jest stawić się w miejscu odbywania się
    szkolenia, w terminie wybranym przez siebie przy zakupie szkolenia.
  4. Niewzięcie udziału w
    szkoleniu przez Kupującego, za wyjątkiem sytuacji, w której Kupujący skutecznie
    odstąpił od umowy albo doszło do rozwiązania umowy za porozumieniem stron, nie
    uprawnia Kupującego do zwrotu wynagrodzenia zapłaconego Sprzedawcy za udział w
    szkoleniu.
  5. Jeżeli Sprzedawca organizuje szkolenie stacjonarne w
    kilku terminach, Kupujący może dokonać zmiany terminu, w którym weźmie udział w
    szkoleniu, jeżeli poinformuje o tym fakcie Sprzedawcę co najmniej 7 dni przed
    terminem szkolenia wynikającego ze złożonego przez Kupującego zamówienia, a
    Sprzedawca będzie w stanie zapewnić Kupującemu możliwość udziału w szkoleniu w
    innym terminie. W przeciwnym wypadku, zmiana terminu nie jest możliwa, a
    niewzięcie udziału w szkoleniu wywołuje skutki, o których mowa w ust. 4
    powyżej.[6] 
  6. Kupujący ma możliwość
    zrezygnowania z dalszego udziału w szkoleniu i otrzymać zwrot zapłaconej ceny,
    jeżeli zdecyduje się zrezygnować najpóźniej po pierwszym dniu szkolenia. W celu
    otrzymania zwrotu ceny Kupujący jest zobowiązany wysłać Sprzedawcy wiadomość
    informującą o rezygnacji i przyczynie tej decyzji na adres e-mail kontakt@przemyslawkutnyj.pl
    nie później niż w ciągu 1 dnia od zakończenia pierwszego spotkania.
  7. Dokonując zakupu
    szkolenia, Kupujący ma prawo wskazać osobę, która weźmie udział w szkoleniu. W takiej
    sytuacji, Kupujący zobowiązany jest przekazać dane uczestnika szkolenia w ciągu
    1 dnia od zawarcia umowy. Kupujący może zmienić dane uczestnika szkolenia
    najpóźniej na 1 dzień przed terminem szkolenia. Przekazanie danych uczestnika
    szkolenia jest jednoznaczne z oświadczeniem, że Kupujący jest uprawniony do
    przekazania tych danych oraz poinformował o tym fakcie uczestnika szkolenia.

§ 8

Konsultacje[7] 

  1. Realizacja zamówienia
    dotyczącego konsultacji następuje poprzez zapewnienie Kupującemu możliwości
    odbycia ze Sprzedawcą indywidualnej konsultacji (na żywo albo on-line) przez
    czas wynikający ze złożonego zamówienia.
  2. Sprzedawca przewiduje
    również możliwość odbycia nieodpłatnego spotkania diagnostycznego. W celu
    umówienia się na taką rozmowę konieczny jest indywidualny kontakt ze Sprzedawcą
    za pośrednictwem adresu e-mail lub numeru telefonu podanego na stronie Sklepu.
  3. Po złożeniu zamówienia
    dotyczącego konsultacji, Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym w celu
    ustalenia szczegółów konsultacji, w szczególności terminu konsultacji.
  4. Terminy konsultacji
    ustalane są wspólnie przez Sprzedawcę i Kupującego. W przypadku konieczności
    zmiany terminu konsultacji, istnieje taka możliwość, z tym zastrzeżeniem, że
    wykupione godziny konsultacji muszą zostać wykorzystane w ciągu 1 miesiąca od
    zawarcia umowy.
  5. Konsultacje odbywają
    się za pośrednictwem platformy Zoom.
  6. Przed konsultacją może
    istnieć konieczność przekazania Sprzedawcy dodatkowych informacji, o której
    Sprzedawca poprosi za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  7. Niewykorzystanie przez
    Kupującego wykupionych godzin konsultacji w ciągu miesiąca od zawarcia umowy,
    za wyjątkiem sytuacji, w której Kupujący skutecznie odstąpił od umowy albo
    doszło do rozwiązania umowy za porozumieniem stron, nie uprawnia Kupującego do
    zwrotu wynagrodzenia zapłaconego Sprzedawcy za zakupioną konsultację.

§ 9

Odstąpienie od umowy

  1. [8] 
  2. Począwszy od
    01.06.2020 r., prawo do odstąpienia od umowy na zasadach opisanych w niniejszym
    paragrafie oraz wynikających z ustawy o prawach konsumenta przysługuje również
    osobie fizycznej zawierającej ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej
    działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona
    dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
    wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie
    przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W
    związku z tym, gdy w ramach niniejszego paragrafu mowa jest o uprawnieniach
    Konsumenta, począwszy od 01.06.2020 r. uprawnienia te dotyczą również osoby
    spełniającej powyższe kryteria.
  3. Aby odstąpić od umowy,
    Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy
    w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem
    lub pocztą elektroniczną.
  4. Konsument może
    skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem https://przemyslawkutnyj.pl/wzor-formularza-odstapienia/jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do
    odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą
    wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem
    terminu do odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku
    odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od
    Konsumenta płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni
    od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia
    od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów
    płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba
    że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku
    Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

§ 10

Odpowiedzialność za wady

  1. Sprzedawca ma
    obowiązek dostarczyć Kupującemu treść cyfrową wolną od wad, jak również wykonać
    usługę w sposób należyty.
  2. Sprzedawca jest
    odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedana treść cyfrowa ma wadę
    fizyczną lub prawną (rękojmia za wady) lub gdy usługa została wykonana w sposób
    nienależyty.
  3. Jeśli Kupujący
    stwierdzi wadę treści cyfrowej lub nienależyte wykonanej usługi powinien
    poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenia lub
    składając oświadczenie stosownej treści.
  4. Kupujący może
    skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego pod adresem https://przemyslawkutnyj.pl/formularz-reklamacyjny/
    jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Kupujący może
    kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą
    elektroniczną.
  6. Sprzedawca ustosunkuje
    się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia
    mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego
    reklamacja została złożona. 
  7. Szczegóły dotyczące
    rękojmi Sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej regulują przepisy Kodeksu
    cywilnego (art. 556 – 576).
  8. Począwszy od
    01.06.2020 r., przepisy w zakresie rękojmi Sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej
    dotyczące Konsumentów, znajdują zastosowanie również do osoby fizycznej
    zawierającej ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością
    gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby
    charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej
    przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o
    Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§ 11

Dane osobowe i pliki cookies

  1. Administratorem danych
    osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe
    Kupującego przetwarzane są w następujących celach i w oparciu o następujące
    podstawy prawne:

     

    1. zawarcie i wykonanie
      umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    2. realizacja obowiązków
      podatkowo-księgowych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
    3. obrona, dochodzenia
      lub ustalenie roszczeń związanych z umową, co jest prawnie uzasadnionym
      interesem realizowanym przez Sprzedawcę – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
    4. obsługa zapytań
      kierowanych przez Kupujących nieprowadzących jeszcze do zawarcia umowy, co jest
      prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę – art. 6 ust. 1
      lit. f RODO,
    5. wysyłka newslettera,
      po uprzednio wyrażonej zgodzie – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  3. Odbiorcami danych
    osobowych Kupującego są: urzędy skarbowe, biuro rachunkowe, kancelaria prawna,
    hostingodawca, dostawca systemu do fakturowania, dostawca systemu mailingowego.[9] 
  4. Dane osobowe
    Kupującego są przechowywane w bazie Sprzedawcy do czasu upływu terminu
    przedawnienia roszczeń z umowy zawartej ze Sprzedawcą. Dokumentacja księgowa
    zawierające dane osobowe Kupującego jest przechowywana przez okres wymagany
    przez przepisy prawa. Dane
  5. Uprawnienia Kupującego
    związane z przetwarzaniem danych osobowych: prawo do żądania od Sprzedawcy
    dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia
    przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do
    przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
    Danych Osobowych.
  6. Podanie danych
    osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, ale niezbędne by skontaktować się
    ze Sprzedawcą, zawrzeć umowę lub zapisać się do newslettera.
  7. Sklep wykorzystuje
    technologię plików cookies. Pliki cookies własne wykorzystywane są w celu
    prawidłowego funkcjonowania Sklepu oraz w celach statystycznych związanych z
    określaniem lokalizacji Kupującego. Pliki cookies podmiotów trzecich wiążą się
    z korzystaniem przez Administratora z narzędzi zapewnianych przez podmioty
    trzecie:

     

    1. Google Analytics,
    1. Google Ads,
    1. Facebook Custom
      Audiences,
    1. ShareThis,
    1. Google Tag Manager,
    1. YouTube.
  8. Szczegóły związane z
    danymi osobowymi oraz plikami cookies opisane zostały w polityce prywatności
    dostępnej pod adresem https://przemyslawkutnyj.pl/polityka-prywatnosci/

§ 12

Prawa własności intelektualnej

  1. Sprzedawca poucza
    niniejszym Kupującego, że treści dostępne na stronach Sklepu, treści cyfrowe
    dostępne w Sklepie, materiały przekazywane podczas konsultacji lub szkoleń mogą
    stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim
    i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca poucza
    niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie treści objętych prawami
    autorskimi przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z
    treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw
    autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością
    cywilną lub karną.

§ 13

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca wyraża
    zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami
    na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony
    konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość
    skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
    roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:

     

    1. zwrócenia się do
      stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu
      wynikłego z zawartej umowy,
    1. zwrócenia się do
      wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
      postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między
      Kupującym a Sprzedawcą,
    1. skorzystania z pomocy
      powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej,
      do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  3. Bardziej szczegółowych
    informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
    dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubownie.uokik.gov.pl.
  4. Konsument może również
    skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami
    i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego
    zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o
    świadczenie usług.

§ 14

Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega
    sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen
    w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w
    szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. Sprzedawca zastrzega
    sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie bez uszczerbku dla praw
    nabytych przez Kupującego na podstawie umów zawartych przed zmianą Regulaminu.
    Kupujący, którzy posiadają zarejestrowane konto użytkownika, o każdej zmianie
    Regulaminu zostaną poinformowani poprzez wysyłkę wiadomości na adres e-mail
    przypisany do konta użytkownika. W razie braku akceptacji nowego Regulaminu,
    Kupujący może nieodpłatnie usunąć swoje konto użytkownika.
  3. Wszelkie spory
    związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez
    polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania
    działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie
    znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku których właściwość sądu
    rozpatrywana jest na zasadach ogólnych. Począwszy od 01.06.2020 r.
    postanowienie to nie znajduje również zastosowania do osoby fizycznej
    zawierającej ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością
    gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby
    charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej
    przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o
    Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – w przypadku
    takiej osoby właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach ogólnych.
  4. Niniejszy Regulamin
    obowiązuje od dnia 30.03.2020 r.
  5. Wszystkie archiwalne
    wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie .pdf – linki znajdują
    się poniżej Regulaminu.