Szkolenie: Typy zachowań DISC: sprzedaż, obsługa klienta, efektywna współpraca

Model DISC opisuje 4 typy zachowań, dzięki którym lepiej zrozumiemy siebie i innych w zespole, po stronie klienta czy w życiu prywatnym.

Choć jesteśmy mieszanką różnych typów, to zawsze któreś dominują, a jeśli o tym wiemy, lepiej poprowadzimy rozmowę sprzedażową czy obsługę klienta.

Masz kłopot z porozumieniem się z konkretnymi członkami zespołu? Być może trudność sprawia Ci porozumienie z klientem, który – wydaje się – nadaje na jakichś innych falach? A może Twój zespół trawi konflikt interpersonalny i nie wiesz, w czym rzecz?

Dzięki modelowi DISC zrozumiesz, na czym polega problem oraz odkryjesz narzędzia, które go zniwelują.

Szkolenia w modelu DISC dotyczą takich obszarów, jak:

– sprzedaż

– obsługa (trudnego) klienta

– lepsza współpraca w zespole

Dzięki temu oszczędzasz czas, energię, lepiej zarządzasz i efektywniej porozumiewasz się z ludźmi.

Obejrzyj film, w którym omawiam pokrótce wybrane zagadnienia modelu DISC

Szkolenie model DISC
DISC_szkolenie

Jeśli zatem chcesz lepiej porozumiewać się z innymi, zapraszam na:

– raport DISC wraz z sesją objaśniającą dla Ciebie lub Twoich pracowników

– szkolenie DISC w wybranym obszarze: obsługa klienta / efektywna współpraca.

Raport możesz kupić pod TYM LINKIEM